Vissa läsare har för närvarande problem med att logga in i Fördelszonen eller hämta det innehåll som vi pratar om i tidningen.
I stället för att logga in eller visa ett visst innehåll står det ”Fel 520” på hemsidan – och du kan inte riktigt komma vidare.
Felet uppstår ofta i samband med inloggning, men kan även visas då och då även om du inte är inloggad.
> Läs även: Så loggar du in i Fördelszonen.
Har du också drabbats av det här felet? Då får du här 3 tips som troligen kan lösa problemet, så att du kan komma igång med att hämta program, artiklar och mycket mer i Fördelszonen.

Det är den här felsidan som flera läsare möts av just nu. Här får du tre tips på hur du går vidare, så att du kan logga in och hämta program, artiklar och mycket mer i Fördelszonen på vår hemsida.
Så löser du 520-problemet
Våra tekniker arbetar för högtryck för att lösa problemen med 520-felet som beror på de cookies som lagras på din dator när du besöker Fördelszonen.
Tills felet är löst kan du själv prova dessa 3 saker för att slippa problemet:
1. Rensa cookies i webbläsaren
Det är inte bara PC-tidningens cookies som orsakar problemet. Det är en samling av cookies från olika webbplatser. Därför kan du ofta lösa problemet genom att rensa cookies i webbläsaren.
Det gör du vanligtvis genom att gå in i webbläsarens inställningar och välja Rensa webbinformation.
I vissa webbläsare, till exempel Chrome, måste du gå in i inställningarna för integritet och säkerhet innan du hittar möjligheten att radera cookies.
> Läs även: Den stora guiden till cookies
2. Prova en annan webbläsare, till exempel Microsoft Edge
Ofta visas 520-felet bara i en webbläsare, även om du har flera webbläsare installerade på datorn.
Om du normalt använder webbläsaren Google Chrome kan du istället prova med Microsoft Edge, som redan finns installerad i Windows.
3: Besök Fördelszonen i Incognito-läge
När du väljer att öppna sidan i så kallat Incognito-läge använder inte webbläsaren de cookies som kan orsaka problem.
I Chrome öppnar du ett nytt fönster incognito med kortkommandot Ctrl+Shift+N eller genom att gå till webbläsarens meny.
I den här artikeln kan du läsa hur du använder incognito i Chrome, Edge och Firefox.
Har du fortfarande problem?
Om de här tre lösningarna inte fungerar ska du kontakta vår kundtjänst, som kommer att försöka hjälpa dig så att du kan logga in i Fördelszonen och hämta program.
Du kan skriva till kundtjänst på den här adressen: